close

 

 

You were the shadow to my light
你如影隨形
Did you feel us
你能感受到我們彼此的存在嗎?
Another start
但再另一方面
You fade away
你再漸漸消失
Afraid our aim is out of sight
很怕在追逐目標的過程中失去方向
Wanna see us
我想要看到我們
Alive
是認真活著的
-----
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
我想找你
Was it all in my fantasy
難道一切都只是我的夢嗎?
Where are you now
你現在在哪裡
Were you only imaginary
難道你是個幻覺嗎
-----
Where are you now
你現在在哪裡
Atlantis
難道像亞特蘭提斯一樣
Under the sea
沉沒在海底
Under the sea
沉睡在海底
Where are you now
你現在在哪裡
Another dream
另一則夢境中嗎
The monsters running wild inside of me
心頭的野獸再不斷的發狂著
I'm faded
我迷失了
-----
I'm faded
我已經不知道該怎麼辦了
So lost
我的心已經迷失了
I'm faded
我迷失了
I'm faded
我已迷失
So lost
我迷失自我了
I'm faded
我消逝了
-----
These shallow waters, never met what I needed
那些水窪的虛影,並不是我想見的
I'm letting go
我釋放了我自己
A deeper dive
潛入深水裡
Eternal silence of the sea
傾聽深海中永恆的寧靜
I'm breathing
我感受著自己的呼吸
Alive
我還活著
-----
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
Under the bright
藏在地底下嗎
But faded lights
當夜幕慢慢降臨時
You set my heart on fire
你就會點燃我的心
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
----
Where are you now
你現在在哪裡
Atlantis
難道像亞特蘭提斯一樣
Under the sea
沉沒在海底
Under the sea
沉睡在海底
Where are you now
你現在在哪裡
Another dream
另一則夢境中嗎
The monsters running wild inside of me
心頭的野獸再不斷的發狂著
I'm faded
我迷失了
-----
I'm faded
我已經不知道該怎麼辦了
So lost
我的心已經迷失了
I'm faded
我迷失了
I'm faded
我已迷失
So lost
我迷失自我了
I'm faded
我消逝了

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()