close

 

 

I'm hurting, baby, I'm broken down
寶貝,我受傷了,我現在好虛弱
I need your loving, loving, I need it now
我需要妳的愛、愛情的溫暖,非常的緊急
When I'm without you
當妳不在我身邊時
I'm something weak
我就會無力的抽著菸
You got me begging
妳讓我跪下求饒
Begging, I'm on my knees
乞求著妳,我甚至跪下了
----
I don't wanna be needing your love
我不想要一昧的乞求妳的愛
I just wanna be deep in your love
我只想要深的愛妳
And it's killing me when you're away
當妳來開我的剎那我的心在流血
Ooh, baby
噢,寶貝
Cause I really don't care where you are
我不在乎妳在哪裡
I just wanna be there where you are
因為我會跟隨著妳去任何地方
And I gotta get one little taste
現在我就要來嚐嚐看
----
Your sugar
妳的愛情
Yes, please
噢對,拜託
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
I'm right here, cause I need
我就在這裡,因為我需要
Little love and little sympathy
一點點的愛與憐憫
-----
Yeah you show me good loving
是的 妳真的很愛我
Make it alright
讓它變完美
Need a little sweetness in my life
我需要一點人生的甜味劑
Your sugar
妳的愛情
Yes, please
對對,拜託
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
-----
My broken pieces
我的人生支離破碎
You pick them up
是妳把它拼湊回來
Don't leave me hanging, hanging
別讓我白白地等
Come give me some
給我一些獎勵
When I'm without ya
當妳不再我身旁時
I'm so insecure
我就會感到不安
You are the one thing
妳是那個唯一
The one thing, I'm living for
唯一讓我活下去的理由
----
I don't wanna be needing your love
我不想要一昧的乞求妳的愛
I just wanna be deep in your love
我只想要深深的愛著妳
And it's killing me when you're away
沒有妳我就快活不下去了
Ooh, baby,
噢,寶貝
Cause I really don't care where you are
我不在乎妳在哪裡
I just wanna be there where you are
因為我會跟隨著妳去任何地方
And I gotta get one little taste
現在我就要來嚐嚐看
-----
Your sugar
妳的愛情
Yes, please
噢對,拜託
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
I'm right here, cause I need
我就在這裡,因為我需要
Little love and little sympathy
一點點的愛與憐憫
Yeah you show me good loving
是啊妳真的很愛我
Make it alright
讓它變完美
Need a little sweetness in my life
我需要一點人生的甜味劑
----
Your sugar(your sugar)
妳的愛情
Yes, please(yes, please)
對對,拜託
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
Yeah

I want that red velvet
我想要得到妳那紅色的柔軟地帶
I want that sugar sweet
想要品嘗妳的蜜
Don't let nobody touch it
我不許任何人跟我搶
Unless that somebody's me
只有我能獨佔妳
----
I gotta be a man
我就要成為一個男人了
There ain't no other way
用那唯一的方式
Cause girl you're hotter than southern California Bay
因為妳比加州的海灣還熾熱
I don't wanna play no games
我是認真的
I don't gotta be afraid
我不會害怕
Don't give all that shy shit
在我面前不需要害羞
No make up on, that's my
不需要在彌補了,因為那就是屬於我的
----
Sugar
愛情
Yes, please
是的,拜託
Won't you come and put it down on me (down on me)
妳不想把愛給我嗎
Oh, right here (right here),
噢,我站在這裡
Cause I need (I need)
因為我需要
Little love and little sympathy
一點點的憐憫和愛
----
Yeah you show me good loving
妳對我的愛展露無遺
Make it alright
趕讓它變完美
Need a little sweetness in my life
我需要一點人生的樂趣
Your sugar (sugar)
妳的愛情
Yes, please (yes, please)
是的,拜託
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
----
Your sugar
妳的甜密
Yes, please
拜託了
Won't you come and put it down on me
妳不想把愛給我嗎
I'm right here, cause I need
我已經在這裡了,因為我需要
Little love and little sympathy
一些溫柔與憐憫
----
Yeah you show me good loving
妳對我的愛展露無遺
Make it alright
趕讓它變完美
Need a little sweetness in my life
我需要一點人生的樂趣
Your sugar
妳的甜密
Yes, please
拜託了
Won't you come and put it down on me
(Down on me, down on me)
妳不想把愛給我嗎

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()