close

 

 

Tell me if I'm right
如果我是對的話請告訴我
Cause I've been thinking every time that you reply
因為我會一直回想著你回覆我的內容
that you been drinking
你不停地在喝酒
Cause the only time you think of me is when the sun is down
因為你只有在天黑的時候才會想到我
Pour another glass and keep on fucking me around
在倒滿另一杯酒,然後玩弄我的感情
Walking by the window
我不停地在窗戶邊踱步
And I'm reminded that my phone under my pillow
想起了還放在枕頭下的手機
Containing memories of the places where we could have been
還包含了一些本來可以創造出的記憶
If it were up to me
如果這是我的問題
I guess that all your promises were just my fantasies
我猜你之前給的承諾都是我自己想像的
Now I'm addicted to the high you put me on
現在我沉迷於過去你是如何讓我動心的
The minute you arrive, I'm gone
你這時現身我旁,我已為你瘋狂
But I've been mistaken
但是我錯了
oh, you just been playing
噢,你只不過是再玩我的感情而已
Still I'm addicted to the same old Coldplay song
我還沉醉在那首酷玩樂團的老歌
And every time you turn it on
每一次你都會播
God knows I can't fix you
天已知道我已放棄你
But I can't quit you
但我還是無法戒掉你
----
I can't quit you
無法戒掉你
I can't quit you
你一直住在我的心底
----
Remind me once again 
在提醒自己一次
Why I'm repeating
為什麼自己要不斷重複
That we can't be more than friends
我們不能越過朋友這句話
I'm just protecting myself from the possibility that you could turn me down
因為我只是想保護自己,不讓你有機會讓我難過
Thinking that I'm better off if I don't make a sound
如果我們都不認識的話會有多好
So I'm addicted to the high you put me on
所以我還沉迷在過往你追我的回憶
The minute you arrive, I'm gone
你走到了我身旁,而我已為你瘋狂
But I've been mistaken
但是我錯了
oh, you just been playing
噢,你只是玩而已
Still I'm addicted to the same old Coldplay song
我到現在還沉醉在那首酷玩樂團的老歌
And every time you turn it on
你常常播放的那一首
God knows I can't fix you
神都覺得你沒救了
But I can't quit you
但我還是愛著你
----
I can't quit you
我還是愛著你
I can't quit you
我還是愛著你
I can't quit you
我還是愛著你
I can't quit you
我還是愛著你
I can't quit you
我還是愛著你
I promise, I promise, I promise myself I won't see you again
我保證、我保證’ 我保證自己從今以後不可能再看到你
Won't answer your calls, no, not at all, or read any text that you send
我接起你的電話,不,還沒完,或是連你的簡訊我不會讀
I promise, I promise, I promise myself this will come to an end
我保證、我保證、我保證這件事情一定會結束
Cause I can't do this again
因為我不會再犯一樣的錯
No, I can't quit you
不,我真的還愛你
No, no
不、不
no, I can't quit you
不、我無法拒絕你
Yeah, yeah

Yeah, yeah

No, I can't quit you
我無法拒絕你
No, I just can't quit you
我只是無法停止愛你
Na na, na na na na na na na
吶~
I can't quit you
無法拒絕你
Na na, na na na na na na na
吶~
I can't quit you, oh
無法拒絕你,噢
(I can't quit you)
無法拒絕你

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()