close

I used to believe
我以前一直很相信

We were burning on the edge of something beautiful
我們與美好的事物燃燒著我們的生命

Something beautiful
所有的美好

Selling a dream
拋棄了夢想

Smoke and mirrors keep us waiting on a miracle
霧氣還有鏡子讓我們等待奇蹟出現

On a miracle
在鏡子上


Say, go through the darkest of days
說到這,熬過了最艱難的幾天

Heaven's a heartbreak away
還是離目的地遙不可及

Never let you go, never let me down
我不想讓你走,別讓我失望

Oh, it's been a hell of a ride
噢,這情況已經很糟糕了

Driving the edge of a knife
在生死之間遊走著

Never let you go, never let me down
我不想讓你走,別讓我失望


Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是不會放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你

Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是不會放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你

Oh baby, baby
噢,寶貝阿!寶貝


Don't fall asleep
千萬別睡著了

At the wheel, we've got a million miles ahead of us
握著方向盤,我們已經走了一百萬英里

Miles ahead of us
我們還有一大段路要走

All that we need
我們所需要的

Is a rude awakening to know we're good enough
是一個直白的提醒,告訴我們是很好的

Know we're good enough
知道我們已經很好了


Say, go through the darkest of days
說到這,熬過了最艱難的幾天

Heaven's a heartbreak away
還是離目的地遙不可及

Never let you go, never let me down
我不想讓你走,別讓我失望

Oh, it's been a hell of a ride
噢,這情況已經很糟糕了

Driving the edge of a knife
在生死之間遊走著

Never let you go, never let me down
我不想讓你走,別讓我失望


Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是絕不放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你

Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是不會放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你

Oh baby, baby
噢,寶貝阿!我的寶貝

Never let you go
我不讓你走~~~
Never let you go
我不讓你走
Never let you go
我不讓你走
Never let you go
我不讓你走
Never let you go
我不讓你走
Never let you go
我不讓你走

Never let you go
我不讓你走~~~
Never let you go
我不讓你走
Never let you go
我不讓你走
Never let you go (oh no no no no)
我不讓你走(噢不不不不)

Never let you go (yeah yeah)
我不會輕易讓你離開的(耶耶)

I'll never let you go
我會堅持到底不讓你離開

Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是不會放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你

Don't you give up, nah-nah-nah
你不會放棄的對吧

I won't give up, nah-nah-nah
我是不會放棄的

Let me love you
讓我去愛你

Let me love you
讓我保護你


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()