close
 
heart
妳的心

(Listen)
聽著
---
So many nights I've watched you sleep (watched you sleep)
在許多夜晚哩,我望著妳入睡(望著妳睡著)

Tried to resist but it got so deep (got so deep)
內心在抗拒,可是我對妳的愛太濃烈了(太深厚了)

And when you're next to me
妳明明在我身旁

You're still out of my reach
妳還是會閃躲我

But I just long for you
可是我只愛妳一個人

My soul is dark, I seize the night (seize the night)
我的靈魂走向黑暗,佔領了夜晚(征服了夜晚)

But you’r the angel that show me the light (show me the light)
但妳是一位讓我重拾光明的天使(重見光明)

And I tried to be strong
後來我試著讓自己變強

But I still long for you
因為我只想想得到妳
---
I look into your heart, and discover myself
我進一步了解妳,然而發現妳也喜歡我

But I'll never be a part of your world
但是我不可能成為妳人生的一部分

I need you, can't reach you
我需要妳,但我得不到

We're world's apart
我們的世界是分開的

If you need me, look into your heart
如果妳需要我,去愛著妳
---
You tame the beast
妳就馴服了隻野獸

I bleed for you (I bleed for you)
我會誓死守護妳(為妳而戰)

You showed me love
妳對我示愛

That's something I never knew (never knew)
我從未了解的愛(完全不了解)

I'll take the blame, my life's a shame
我開始怨天尤人,我的生活怎麼那麼可笑

But I still long for you
但我還是愛著妳
---
I look into your heart, and discover myself
我進一步了解妳,然而發現妳也喜歡我

But I'll never be a part of your world
但是我不可能成為妳人生的一部分

I need you, can't reach you
我需要妳,但我得不到

We're world's apart
我們的世界是分開的

If you need me, look into your heart
如果妳需要我,去愛著妳
--
Don't wait for me (don't wait for me girl)
不要等待我(女孩別等我告白)

I'll never be (a part of your world)
我是不可能成為(妳人生的一部分)

But I'm in your heart
但是我會一直站在妳這邊

Forever
永遠
--
I look into your heart, and discover myself
我進一步了解妳,然而發現妳也喜歡我

But I'll never be a part of your world
但是我不可能成為妳人生的一部分

I need you, can't reach you
我需要妳,但我得不到

We're world's apart
我們的世界是分開的

If you need me, look into your heart
如果妳需要我,去愛著妳
--
(I look into your heart, and discover myself)
myself
(我進一步了解妳,然而發現妳也喜歡我)
我自己

(But I'll never be a part of your world)
But I'll never be a part of your world
(但是我不可能成為妳人生的一部分)
但是我不可能成為妳人生的一部分

(I need you, can't reach you)
(我需要妳,但我得不到)

We're world's apart(I can’t reach you baby)
我們的世界是分開的(我得不到妳啊親愛的)

If you need me, look into your heart
如果妳需要我,去愛著妳
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()