close

 

 

Oh, oh I got breaking news
噢噢,我聽到了個勁爆的消息
And it's not about you, oh, oh
而且與你並沒有關聯,噢噢
Oh, oh, I've been breaking hearts too
噢噢,我也已經心碎了
And I learned it all from you, oh, oh
這都是你給我的教訓,噢噢
I got my thigh highs on feel like Wonder Woman
我穿上高筒靴令人感覺我是神力女超人
That's when you want all in, but I'm not your woman
這就是當你想要我的時候,很可惜我現在不是你的女人
When my lipstick pops and I feel like Monroe
當我擦上口紅時就讓人想起瑪麗蓮夢露
That's when you want me most, oh, oh
這就是你最想擁有我時,噢噢
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm not gonna cry
我不會再哭了
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
Tears are running dry
眼淚已經流光了
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
Oh, oh, when I'm bout to celebrate
噢噢,當我回去慶祝時
Push my head into the cake, no more
我把我的頭埋在蛋糕裡,沒了
Oh, oh, you're the snake pulling my arm
噢噢,你是被我抱在胸口的蛇
Like my snakeskin Saint Laurent, oh, oh
就像我的Saint Laurent蛇皮精品,噢噢
I got my thigh highs on feel like Wonder Woman
我穿上高筒靴令人感覺我是神力女超人
That's when you want all in, but I'm not your woman
這就是當你想要全部的時候,很可惜我現在不是你的女人
When my lipstick pops and I feel like Monroe
當我擦上口紅時就讓人想起瑪麗蓮夢露
That's when you want me most, oh, oh
那就是當你想要占有我的一切時,噢噢
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm not gonna cry
我不會再哭了
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
Tears are running dry
眼淚已經流光了
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
Not gonna cry, cry, cry
不要再哭了,流淚,哭泣
Not gonna cry, cry, cry
不要再哭了,流淚,哭泣
Not gonna cry, cry, cry
不要再哭了,流淚,哭泣
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm not gonna cry
我不會再像一前一樣痛哭了
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
Tears are running dry
眼淚潰堤著
Won't give you what you want
不會再滿足你的需求
Cause I look way too good tonight
因為我今晚可是最佳狀態
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了
I'm all out of salt
我體內的鹽份都被我哭乾了

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    棉花糖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()